søndag 9. juni 2013

Unnvikende Paruresis - Tre tips for vellykket Urinering på offentlige Rest Rom


 Når du forsøker å overvinne blyg blæren og bli mer komfortabel urinering på offentlige toaletter, prøve å identifisere og iverksette ulike strategier som kan sette deg opp for suksess. Hver mann med blyg blæren har en egen liste over faktorer som gjør offentlig urinering enklere eller vanskeligere. Følgende er noen metoder som kan fungere for deg.

1) fylde blæren. For mange menn, vil en blære som er full til bristepunktet gjøre det enklere å urinere foran andre. Under tidlige faser av atferd modifikasjon, hvis blæren ikke er full, er det klokt å holde seg vannlating foran andre før det er.

2) Hold deg følelsesmessig separat. Noen menn synes det er lettere å urinere hvis de unngår øyekontakt eller samtale med andre i rommet. De kan gjenta seg selv: "Jeg bryr meg ikke hva de tenker på meg. De er ikke viktig for meg. De er nobodies i livet mitt." Jeg tror ikke dette er en positiv reaksjon som det føles for meg å være skamfulle-basert. For en stund, kan du imidlertid finne dette negativt svar til andre nyttige. Til slutt kan du jobbe deg til å være følelsesmessig åpen som du skriver inn et toalett. Noen menn lukke seg til et poeng av å ha hatefulle og fordømmende tanker om andre menn for å hjelpe dem urinere. Jeg tror ikke dette er akseptabelt selv for en kort tid. Hvorfor ville du ønsker å fylle sinnet med negative tanker? Til en viss grad speiler åpenhet eller nærhet din åpenhet og nærhet med menn generelt. Akseptere det som en indikator på arbeid som måtte gjøres - eller vellykket oppnådd.

3) Setter pris på at praksis selv, spesielt i en tidlig fase, kan gjøre deg veldig nervøs og spent. Dette er resultatet av dine gamle selvbilde motsette ny atferd. ("Jeg er ikke en mann som kan ...") Når du utforsker nye personlige identiteter, er du nødt til å være ubehagelig. Når man ser inn i fortiden og inn i deg følelser, er det ikke at du skal bo der. Du trenger imidlertid behov for å vite hvilke tanker er trengsel inn i ditt sinn, ofte fylle den med terror og frykt. I å tenke på din nåværende herretoalettet erfaringer, vil du lære mye om følelser som dominerer deg i situasjoner der andre er til stede når du trenger å urinere. Disse følelsene åpenbart føre til atferd. Hvis du kan endre følelser, kan du endre atferd og vice versa.